Translate

maanantai 12. huhtikuuta 2010

Tykkään ja en tykkää





Mä tykkään sanoilla leikkiä
Ja laittaa huulipunaa, meikkiä
Tykkään myös hyvästä kahvista
Vaikka muki olis tehty pahvista

Mä en tykkää Poutun makkarasta
Enkä kengän alla koiran kakkarasta
En myöskään ihmisestä tuhmasta
Enkä kenenkään aikuisen uhmasta

Mä tykkään suklaaherkuista
Mun siskoista veljistä ja serkuista
Pandan lakritsi pussista
Ja työpaikan mukavasta Jussista

En tykkää kylmästä ilmasta
Enkä yhdestäkään ilkeästä Hilmasta
En Atrian purkkipavuista
Enkä tippaakaan katkaravuista

Mä tykkään linssikeitosta
Ja mun lämpimästä villapeitosta
Tykkään löhöillä sohvalla omalla
Ja matkustaa kauas lomalla





5 kommenttia:

  1. Muuten samaa mieltä, mutta .....
    Katkaravut on herkkua,
    enkä tunne ystävääs Jussia.
    En tunne myöskään sun serkkua,
    mutta rakastan suklaapussia.
    :=D

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka hauska on runosi! :)

    VastaaPoista
  3. Pidin runostasi, se oli kaunis rehellinen riimitys. Omaperäinen kommentti tavallisen ihmisen elämään. Kiitos!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kommenteista!

    Blogikirjoitus ei nyt oikein innosta, kevättä ilmassa:)
    hauskaa kevään odotusta kaikille!

    VastaaPoista