Translate

maanantai 26. heinäkuuta 2010

Italian matkalla
















Ihana Italian matka jo takana
Nyt vain ikävästä kostunut lakana
Ystävän luo ja muistot sieltä
Nuoruudesta sekä elämän tieltä

Hauskaa oli ja hyvää ruokaa
Sitä jo mulle lisää tuokaa
Cappuccinoa hyvää sain juoda
Sitä voin nyt omassa keittiössä luoda

Ostin pienen kahvikoneen oman
Muistoksi mahtavan Italian loman
Expressokahvia pari kolme kiloa
Siitä on oleva jonkunverran iloa

Juttua riitti ja sukua monta
Iloista ja aivan vallatonta
Ensi kesäksi sinne ostan matkat
Helsingistä otan varmasti hatkat

7 kommenttia:

  1. Hei Rea, on ollut pitkä hiljaisuus; matkasi oli siis synttärireissu. Onnea vielä kerran!!!

    Näin kesällä Italia on luultavasti upea maa, en ole siellä koskaan käynyt, en edes Roomassa.

    Mukava kuulla matkastasi, tv. Aili-mummo <3

    VastaaPoista
  2. Hei Aili-mummo!

    Ei ollut synttärireissu vaan ihan "ystävänreissu"!
    Oli niiiiiiiiiin ihanaa että takaisin tahtoisin heti:)

    Hyvää kesänjatkoa, en paljoa ole koneella!

    VastaaPoista
  3. Ihana runo ja kuulostaa aivan ihanalta matkalta! Kaikkea hyvää sinulle toivoo Emilia

    VastaaPoista
  4. Rea runon tekee mistä vain,
    niitä lukea mä sain.
    Italiassakin hän oli,
    siellä ois mennyt kai toinenkin tovi.

    Minulle riimitys ei oikein onnistu,
    poljento ei oikein luonnistu.
    Mutta kiva mulle,
    että se onnistuu sulle.

    VastaaPoista
  5. Moi Rea!

    Katsohan mitä minulla on sinulle blogissani---.

    VastaaPoista
  6. hei Aili-mummo!

    Kurkkasin pitkästä aikaa tänne blogiini
    jonka olin jo melkein hyljännyt....
    Kiitos viestistä ja kurkkasin jo sun blogiin:)

    Yritän riimitellä joku päivä......

    VastaaPoista