Translate

sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Nuhan kourissa







Hyvää tammikuun viimeistä päivää kaikille lukijoille!
Olen nyt ollut sisällä viidettä päivää ja flunssa ei oikein
tunnu lähtevän.Eilen alkoi nenä vuotaa ja nyt on niin punainen
ja silmät sirrillään , etten kehtaisi kauppaankaan mennä.
Ja huomenna pitäisi mennä töihin? Kolme päivää saa olla
pois (kuulemma) ilman lääkärintodistusta.No miten nyt on
kun jäin jo torstaina pois töistä?En tiedä vielä näitä Suomen sääntöjä
pitääköhän minun mennä huomenna lääkäriin, jos se lasketaan niin että
kolme peräkkäistä päivää?
Voisiko joku lukijoista kommentoida, please!
Eilen tytär sentään kävi moikkaamassa nuorimman poikansa ( pian 6 v)
kanssa ja oli kiva jutella.Onneksi ei pelännyt tartuntaa, olen ollut täällä
mökkihöperönä niin monta päivää että alkaa jo pänniä!
Ajattelin että mittari narraa kun katsoin: -3 astetta vain!
Mutta kun ei voi mennä ulos tässä nuhataudissa, kyllä nyt kärsivällisyyttä
tarvitaan.Minä kun olen sellainen persoona että tylsistyn helpolla jos
on koko ajan samaa.No eiköhän se mielikuvitus lähde taas liikkeelle
ja voin  matkustaa vaikkapa maailman ympäri, ja ihan ilmaiseksi:)
Täytyypä tästä sitten lähteä......blogikierrokselle!
Hyvää  päivänjatkoa kaikille!

3 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista sinulle Rea!

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos Aili!

    Mulla onkin jo parempi olo, nenä ei enää vuoda ihan kamalasti ja pakko vaan huomenna mennä töihin!

    VastaaPoista
  3. Villasukat jalkaan mustaviinimarjamehua. Paranehan pian

    VastaaPoista